FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

Dagboek van Peter
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Wie is de mol Online -> De dagboeken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Coldplay
Site Admin


Geregistreerd op: 30 Okt 2007
Berichten: 1401
Woonplaats: Ardooie

BerichtGeplaatst: 25-04-2010 06:46:37    Onderwerp: Dagboek van Peter Reageren met citaat

Dit is het dagboek van Peter. Enkel hij mag hier schrijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 25-04-2010 08:38:10    Onderwerp: Reageren met citaat

25-04-2010 8:35

Ik heb heel veel zin in het spel. We zullen zien hoe het spel gaat lopen maar natuurlijk is mijn doel in de finale komen en winnen Wink
Waar ik het meest tegenop zie is de test en executie. Ook al is het maar een spel, ik word altijd mega zenuwachtig voor zulke dingen Laughing
Maarja, het hoort bij het spel hè?

Dit was mijn eerste stukje. Ik probeer iedere dag iets te schrijven (of meerdere keer op een dag).

Groetsels,
Peter, Piefpaf, Petertje, Peet, Peetje, Peets, Petur, Peetur, hoe je me maar wil noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 26-04-2010 15:22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

26-04-2010

Eerste opdracht is geweest. Het was een makkelijke opdracht.
Ik schaam me dood dat ik geen geld in de pot gebracht heb
Embarassed
Het eerste wat ik zag was het Louvre natuurlijk maar ik wilde niet een standaard foto maar van de binnenkant. Helaas bleek het van een ander museum te zijn Rolling Eyes
Het spijt me mensen!! Volgende keer kies ik de makkelijke oplossing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 30-04-2010 08:42:23    Onderwerp: Reageren met citaat

30/04/2010

Vandaag Koninginnedag in Nederland, ik weet nog niet of ik weg ga.... het weer is namelijk niet zo mooi vandaag Sad

Het eerste moment dat ik online moest zijn heb ik gemist, er kwam iets tussen.
Het tweede moment heb ik wel gezien alleen tja, wat kon je er mee?

Nu moeten we lijst invullen met de namen van de stations, ik wist alleen nog Oitiers maar het zou wel Poitiers zijn omdat Oitiers geen stad is Razz
Het blijkt dat sommige mensen alle momenten gemist hebben!! Waarschijnlijk word dat dus gewoon gokken Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 01-05-2010 19:26:07    Onderwerp: Reageren met citaat

01/05/2010

De test heb ik gemaakt. Ik ben niet echt bang voor de executie want ik denk hem goed gemaakt te hebben.....
Tja, het is vaak pas zo als ik zenuwachtig voor een executie ben dat ik er ook daadwerkelijk uit lig maar in dit geval dus niet Wink
volgende ronde ben ik er weer bij Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 04-05-2010 19:23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

04-05-2010

De executie is geweest en ik vreesde echt dat ik er uit zou gaan omdat iedereen al ingetypte was behalve ik!!! Maar gelukkig kreeg niemand een rood scherm.
Eigenlijk als ik vanuit me zelf praat, best wel jammer omdat ik echt heel zeker was dat ik wel door zou gaan Razz
Maar aan de andere kant ook weer heel leuk omdat je zo nog met 10 bent.

De derde opdracht is volgens mij bijna afgelopen en er zijn een aantal Franskenners volgens mij in ons midden Very Happy
Bij deze opdracht kwam dat heel goed uit!! Zelf ben ik niet zo'n kenner en vind de bosbessendinges er heel vies uit zien als het bosbessen zijn Razz die zal ik dus nooit nemen als ik daar in de buurt kom!!!

Voor opdracht 4 moesten we al een begin maken. Ik wist niet bij wie ik moest dus heb gewoon voor A gekozen en daarbij lijken de 2 bij me in dat team wel heel actief en daar hou ik van Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 04-05-2010 22:07:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Oei, ik schrok me na 20:00 heel erg!!!
De dodenherdenking was vandaag is Nederland en word rechtstreeks uitgezonden en op de Dam in Amsterdam was het na 2 minuten stilte opeens paniek........
Wij hadden echt iets van 'Nee he, niet weer'!!!
Vorig jaar op Koninginnedag was het namelijk ook paniek toen een auto op een groep mensen inreed terwijl de Koningin er was.
En dit keer was er weer paniek waar de Koningin bij was.
Het blijkt om een herrieschopper te gaan die begon te schreeuwen over een koffertje met een bom ofzo... Rolling Eyes
De man is gearresteerd en er zijn tientallen gewonden gevallen....

Het moet niet erger worden!!!
De dodenherdenking is een teken van respect en ik vind het zeer respectloos als je voor de lol paniek loopt te zaaien op zo'n dag....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 06-05-2010 16:28:16    Onderwerp: Reageren met citaat

06-05-2010

Tja, helaas....... ik dacht HET antwoord te hebben...... bleek het antwoord fout. Zelf vind ik mijn oplossing wel goed bedacht Razz maar toch, het was niet goed.
Erg jammer dat ik daardoor van de tram af moest. Volgende keer beter zou ik zeggen Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 14-05-2010 16:16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

14-05-2010

Ik ben weer terug Very Happy Dus weer tijd om dingen te gaan schrijven.
Van opdracht met dat gokken snap ik persoonlijk weinig, wel vind ik het raar dat mensen zomaar dingen gaan gokken..... en 1/4 kans.... dat is wel weinig!!!

Zelf heb ik wel een aantal mollen, nu hopen dat ik geen tunnelvisie ga krijgen Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 15-05-2010 08:36:10    Onderwerp: Reageren met citaat

15/05/2010

De test gemaakt. Deze keer ben ik toch niet zo heel zeker van mijn zaak omdat ik redelijk veel gemist heb.
Eerst al dat ik vroegtijdig moest afstappen en later heb ik de gokopdracht eigenlijk in zijn geheel gemist.
Als ik door ben heeft dat met puur geluk te maken. Wel heb ik een aantal die ik de Mol vind maar als je niks weet van die personen wat ze deden in de opdrachten dan heb je er niks aan........

Ik voel een exit Peter aankomen Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 17-05-2010 06:07:14    Onderwerp: Reageren met citaat

17-05-2010

Ah wat een opluchting!! Ik vreesde zo erg voor de executie.
Maar nu ben ik wel iets zekerder dat ik in de goede richting denk.......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 20-05-2010 19:35:15    Onderwerp: Reageren met citaat

20/05/2010

Geen geld erbij, maar dat had ik al wel voorzien..... Altijd bij zulke opdracht gaat het mis Razz

Ten eerste waren er eigenschappen die totaal niet te tekenen waren en daarom kreeg je rare tekeningen, door de rare tekeningen konden de mensen na ons het niet juist vertalen en waardoor er dus eigenschappen kwamen die totaal niet bij iemand pas.
Wel een heel leuke opdracht!! ik hou wel van zulke dingen en waar ik m'n gedachten op los kan laten door iets te tekenen Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 24-05-2010 19:21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

24-05-2010

Executie overleefd!! Blijkbaar heb ik dan wel iets goed in mijn test maar de vraag blijft welke vraag?
De volgende opdracht is begonnen en het is een lastige. Aan de hand van fotohints moeten we een stad in Frankrijk zien te vinden.
Erg lastig!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 26-05-2010 09:25:47    Onderwerp: Reageren met citaat

26/05/2010

Gefeliciteerd België/Vlaanderen, eindelijk halen jullie de finale van het songfestival!! Very Happy Ik was zo blij toen jullie door gingen!!!
Nu Nederland nog Razz

En oja, over het spel...

Als je geen enkele Frans-kennis heb dan is het te moeilijk om een plaatsnaam aan de hand van hints te kunnen vinden!!
Maar Wesley kwam er en die wist het wel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piefpaf
kandidaat spel 7


Geregistreerd op: 04 Apr 2010
Berichten: 166

BerichtGeplaatst: 28-05-2010 20:07:30    Onderwerp: Reageren met citaat

28-05-2010

Vandaag heb ik de test gemaakt, ik ben tamelijk in de war over wie de mol is, het is in ieder geval heel moeilijk geweest die test.
Mijn gevoel zegt wel dat ik door ga maar als ik er over na ga denken vrees ik toch een rood scherm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Wie is de mol Online -> De dagboeken Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template xabbGreen für phpBB Foren - created by phpbb styles
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum