FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

Pain in legs.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Wie is de mol Online -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Samarin



Geregistreerd op: 23 Jun 2019
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 29-01-2020 06:01:24    Onderwerp: Pain in legs. Reageren met citaat

Sometimes, after a long morning run, I experience a dragging pain in my legs and it looks like cramps. Regular foot gels from the pharmacy don't work on me. Tell me, have any of you tried the ointment in cannabis oil? Does it work for pain or not?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jades



Geregistreerd op: 22 Jun 2019
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 29-01-2020 07:10:17    Onderwerp: Reageren met citaat

I also go for a run every day and on the advice of my doctor, CBD ointment appeared in my first aid kit. This is an excellent natural remedy for pain in the joints and leg muscles. I advise you not to miss the opportunity and look at this web site pure kana to buy high-quality CBD ointment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lavarda



Geregistreerd op: 12 Jun 2020
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 12-06-2020 14:34:40    Onderwerp: Re: Pain in legs. Reageren met citaat

Samarin schreef:
Sometimes, after a long morning run, I experience a dragging pain in my legs and it looks like cramps. Regular foot gels from the pharmacy don't work on me. Tell me, have any of you tried the ointment in cannabis oil? Does it work for pain or not?


Hello! This problem is not only yours, I thought that different ointments could help me, but I was wrong. Nothing helped. Then my doctor advised me cbd oil uk best and since then I have everything in order. I just drank some of this oil and I felt better. Now I don’t drink it, but the problem does not return. Recommend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ulrikk6



Geregistreerd op: 15 Jul 2020
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 15-07-2020 13:42:02    Onderwerp: Reageren met citaat

thanks for the info!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Wie is de mol Online -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template xabbGreen für phpBB Foren - created by phpbb styles
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum